Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966
Title: Альтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникаций
Authors: Куликова Н. А.
Лымарь Л. Н.
Keywords: концепция маркетинга
исследование рынка
концепция «4P»
маркетинговая коммуникация
альтернативный маркетинг
Issue Date: 2008
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Куликова Н. А. Альтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникаций / Н. А. Куликов, Л. Н.Лымарь // Економіка розвитку. – 2008. – № 4 (48). – С. 39-41.
Abstract: In this article the possibility using the verbal marketing is examined as perspective direction of marketing policy of communications. Efficiency of promoting a product is grounded with the use of social nets, namely creation of the specialized portal of buyers.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
куликова.pdf538,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.