Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966
Назва: Альтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникаций
Автори: Куликова Н. А.
Лымарь Л. Н.
Теми: концепция маркетинга
исследование рынка
концепция «4P»
маркетинговая коммуникация
альтернативный маркетинг
Дата публікації: 2008
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Куликова Н. А. Альтернативный маркетинг как перспективная составляющая маркетинговой политики коммуникаций / Н. А. Куликов, Л. Н.Лымарь // Економіка розвитку. – 2008. – № 4 (48). – С. 39-41.
Короткий огляд (реферат): In this article the possibility using the verbal marketing is examined as perspective direction of marketing policy of communications. Efficiency of promoting a product is grounded with the use of social nets, namely creation of the specialized portal of buyers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35966
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
куликова.pdf538,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.