Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218
Title: Концептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємства
Authors: Таньков К. М.
Keywords: інтенсивне розширення сфери обслуговування
види сервісу
сукупна виробничо-сервісна пропозиція
роль маркетингу
Issue Date: 2007
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Таньков К. М. Концептуальні положення організації сервісного забезпечення продукції підприємства / К. М. Таньков // Економіка розвитку. – 2007. – № 1 (41). – С. 97-102.
Abstract: In this article methodic approaches to the organization of serviceable provision of an enterprise are considered. These approaches are based on the total conception. There is a useful supply, consumer’s perception and competitor ability of serviceable product "commodity and service" in this conception.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36218
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
таньков.pdf470,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.