Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249
Title: Класифікація стратегій міжнародного маркетингу
Authors: Гронь О. В.
Калінкін А. В.
Keywords: міжнародний маркетинг
стратегія
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Issue Date: 2025
Citation: Гронь О. В. Класифікація стратегій міжнародного маркетингу / О.В. Гронь., А.В. Калінкін // Сучасні стратегії сталого розвитку держави та суспільства: наукові горизонти та перспективи : матеріали ІI науково-практичної конференції за міжнародною участю, 25 лютого 2025 р. / за наук. ред. О. В. Чепелюк, В. Д. Філіппової, В. М. Демченка. - Хмельницький: ХНТУ, 2025. - Том 2.
Abstract: Розглянуто класифікацію стратегій міжнародного маркетингу, проаналізовано їх переваги та недоліки, визначено необхідність обрання маркетингової стратегії.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249
Appears in Collections:Статті (МЕВББ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.