Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249
Назва: Класифікація стратегій міжнародного маркетингу
Автори: Гронь О. В.
Калінкін А. В.
Теми: міжнародний маркетинг
стратегія
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Гронь О. В. Класифікація стратегій міжнародного маркетингу / О.В. Гронь., А.В. Калінкін // Сучасні стратегії сталого розвитку держави та суспільства: наукові горизонти та перспективи : матеріали ІI науково-практичної конференції за міжнародною участю, 25 лютого 2025 р. / за наук. ред. О. В. Чепелюк, В. Д. Філіппової, В. М. Демченка. - Хмельницький: ХНТУ, 2025. - Том 2.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто класифікацію стратегій міжнародного маркетингу, проаналізовано їх переваги та недоліки, визначено необхідність обрання маркетингової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36249
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калінкін А. В._Класифікація стратегій міжнародного маркетингу.pdf106,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.