Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36292
Title: Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємства
Authors: Ястремська О. О.
Keywords: інформаційно-комунікаційний форсайт
організаційний форсайт
організаційний дизайн
стратегії переговорів
Agile технології
методичний підхід
стратегування
економіка вражень
Issue Date: 2025
Citation: Ястремська О. О. Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємства / О. О. Ястремська // Економіка та суспільство. - 2025. - №73.
Abstract: Метою статті є представлення розробленого методичного підходу до використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів для прогнозування змісту інформаційних повідомлень, стратегій переговорів та організаційного дизайну в процесі стратегування підприємств в умовах економіки вражень. Актуальність тематики статті зумовлюється складністю та остаточною невирішеністю питань застосування форсайту. Основними результатами методичного підходу є запропоновані поетапні пропозиції, які є спільними як для інформаційно-комунікаційного форсайту, так і для організаційного. Практична значущість пропозицій полягає у використанні методичного підходу на площині запропонованої матриці позиціонування підприємств і стратегій їх розвитку за вісями атрактивності та репутації для визначення видів стратегій переговорів та Agile технологій в процесі стратегування.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36292
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Ястремської О.О. №73 2025.pdf321,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.