Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36292
Назва: Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємства
Автори: Ястремська О. О.
Теми: інформаційно-комунікаційний форсайт
організаційний форсайт
організаційний дизайн
стратегії переговорів
Agile технології
методичний підхід
стратегування
економіка вражень
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємства / О. О. Ястремська // Економіка та суспільство. - 2025. - №73.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є представлення розробленого методичного підходу до використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів для прогнозування змісту інформаційних повідомлень, стратегій переговорів та організаційного дизайну в процесі стратегування підприємств в умовах економіки вражень. Актуальність тематики статті зумовлюється складністю та остаточною невирішеністю питань застосування форсайту. Основними результатами методичного підходу є запропоновані поетапні пропозиції, які є спільними як для інформаційно-комунікаційного форсайту, так і для організаційного. Практична значущість пропозицій полягає у використанні методичного підходу на площині запропонованої матриці позиціонування підприємств і стратегій їх розвитку за вісями атрактивності та репутації для визначення видів стратегій переговорів та Agile технологій в процесі стратегування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36292
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Ястремської О.О. №73 2025.pdf321,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.