Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378
Title: Стратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки вражень
Authors: Ястремська О. О.
Keywords: переговори
підприємство
організаційно-комунікаційний форсайт
репутація
атрактивність
золотий перетин
матриця стратегій
Issue Date: 2025
Citation: Ястремська О. О. Стратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки вражень / О. О. Ястремська // Економіка, управління та фінансові механізми в умовах глобальної нестабільності : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18-19 квітня 2025 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2025. – С. 168 – 172.
Abstract: У статті доведено доцільність використання особливостей економічних відносин за економічною вражень в сучасних умовах господарювання. Розкрито особливості раціональних вражень, що ґрунтуються на атрактивності та емоційних враженнях, та емоційних вражень, які характеризують репутацію підприємств. Співставляючи раціональні та емоційні враження, підприємство запропоновано позиціонувати у матриці стратегій, шо являє собою дев’ять квадрантів, розподілених методом золотого перетину. У кожному квадранті запропоновано розташовувати стратегії розвитку підприємств та стратегії переговорів, які обрано за традиційними видами як стратегії: домінування, співробітництва, маніпуляції, суперництва, компромісу, пристосування, ігнорування. Їх розташування у матриці визначено на інформаційно-комунікаційним форсайтом на основі експертних методів. Застосування думок експертів перевірено на узгодженість за значеннями конфіцієнту конкордації та керитерія Пірсона. Описано особливості застосування стратегій та правила практичного впровадження.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ястремська Олеся О._тези.pdf168,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.