Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378
Назва: Стратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: переговори
підприємство
організаційно-комунікаційний форсайт
репутація
атрактивність
золотий перетин
матриця стратегій
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Стратегії переговорів підприємства з партнерами з урахуванням особливостей економки вражень / О. О. Ястремська // Економіка, управління та фінансові механізми в умовах глобальної нестабільності : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18-19 квітня 2025 р.). – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2025. – С. 168 – 172.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено доцільність використання особливостей економічних відносин за економічною вражень в сучасних умовах господарювання. Розкрито особливості раціональних вражень, що ґрунтуються на атрактивності та емоційних враженнях, та емоційних вражень, які характеризують репутацію підприємств. Співставляючи раціональні та емоційні враження, підприємство запропоновано позиціонувати у матриці стратегій, шо являє собою дев’ять квадрантів, розподілених методом золотого перетину. У кожному квадранті запропоновано розташовувати стратегії розвитку підприємств та стратегії переговорів, які обрано за традиційними видами як стратегії: домінування, співробітництва, маніпуляції, суперництва, компромісу, пристосування, ігнорування. Їх розташування у матриці визначено на інформаційно-комунікаційним форсайтом на основі експертних методів. Застосування думок експертів перевірено на узгодженість за значеннями конфіцієнту конкордації та керитерія Пірсона. Описано особливості застосування стратегій та правила практичного впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36378
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ястремська Олеся О._тези.pdf168,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.