Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996
Title: Маркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартості
Authors: Акулова І. О.
Keywords: логістична система підприємства
маркетингова парадигма
партнерські взаємини
метод послідовних поступок
матричні методи
Issue Date: 2006
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Акулова І. О. Маркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартості / І. О. Акулова // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 65-67.
Abstract: The evolution of the marketing concepts of the partnership relations is presented. Recommendations for creation and use of the marketing mechanism of managing the logistical chains of cost creation are designed. The typology of logistical relations is motivated. The particularities of shaping of institutional fields of interaction are considered.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
акулова.pdf746,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.