Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996
Назва: Маркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартості
Автори: Акулова І. О.
Теми: логістична система підприємства
маркетингова парадигма
партнерські взаємини
метод послідовних поступок
матричні методи
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Акулова І. О. Маркетингові аспекти управління логістичними ланцюгами створення вартості / І. О. Акулова // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 65-67.
Короткий огляд (реферат): The evolution of the marketing concepts of the partnership relations is presented. Recommendations for creation and use of the marketing mechanism of managing the logistical chains of cost creation are designed. The typology of logistical relations is motivated. The particularities of shaping of institutional fields of interaction are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36996
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
акулова.pdf746,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.