Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Title: Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів
Authors: Гордєєв А. С.
Keywords: мультимедіа
когнітивні особливості
соціотип
навчальні системи
контент
інформаційні системи
Issue Date: 2024
Citation: Гордєєв А. С. Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів / А. С. Гордєєв // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції, 6 листопада 2024 р. - Київ, 2024. – С. 200 – 206.
Abstract: У роботі проаналізовано, як когнітивні уподобання різних соціотипів здобувачів впливають на сприйняття мультимедійного навчального контенту. Такий підхід дозволяє реалізувати індивідуальну траєкторію навчання, орієнтуючись на особливості навичок кожного учня, що у свою чергу сприяє цілеспрямованому навчанню. Це було підтверджено покращенням результатів здобувачів, які йшли індивідуальними освітніми маршрутами, порівняно з учнями за традиційними методиками.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Appears in Collections:Статті (МСТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник MTESA 2024_200-end_1-7.pdf717,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.