Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Назва: Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів
Автори: Гордєєв А. С.
Теми: мультимедіа
когнітивні особливості
соціотип
навчальні системи
контент
інформаційні системи
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Гордєєв А. С. Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів / А. С. Гордєєв // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції, 6 листопада 2024 р. - Київ, 2024. – С. 200 – 206.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано, як когнітивні уподобання різних соціотипів здобувачів впливають на сприйняття мультимедійного навчального контенту. Такий підхід дозволяє реалізувати індивідуальну траєкторію навчання, орієнтуючись на особливості навичок кожного учня, що у свою чергу сприяє цілеспрямованому навчанню. Це було підтверджено покращенням результатів здобувачів, які йшли індивідуальними освітніми маршрутами, порівняно з учнями за традиційними методиками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник MTESA 2024_200-end_1-7.pdf717,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.