Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37380| Назва: | Гендерні особливості самоефективності особистості |
| Автори: | Богдан Ж. Білоконенко Г. Бєляєва Н. Голубєв С. |
| Теми: | самоефективність гендерні відмінності емпіричне дослідження тренінгові програми з розвитку самоефективності психологічні практики з розвитку самоефективності |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Богдан Ж. Гендерні особливості самоефективності особистості / Ж. Богдан, Г. Білоконенко, Н. Бєляєва та ін. // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2025. – № 3. – С. 127-150. |
| Короткий огляд (реферат): | Динаміка сучасного світу потребує від кожного активної участі у власному житті та досягнення найбільш прийнятних для себе результатів у різних сферах діяльності (завдяки реалізації власних здібностей і моделей поведінки відповідно до зовнішніх вимог), що вимагає здатність повністю оцінити здібності, таланти та ресурси людини. Статтю присвячено дослідженню особливостей прояву самоефективності у жінок та чоловіків. За результатами поглибленого теоретичного аналізу визначено: гендерні особливості самоефективності різних вікових груп; гендерні відмінності у мотивації та цінностях; гендерні відмінності в індивідуальних вимірах мотивації досягнень; гендерні відмінності в управлінні негативними емоціями; гендерні відмінності у надмірній самовпевненості; гендерні відмінності у пристрасті до досягнень, твердості духу та мисленні залежно від статі, а також впливу самоефективності, рішучості, мотивації досягнення та гендерних відмінностей на ефективність роботи, визначений суттєвий потенціал результативності тренінгових програм із розвитку самоефективності, які засвідчили гендерні відмінності як у тренуванні, так і у взаємозв'язку між віком, самоефективністю та успіхом у навчанні. Проведене власне емпіричне дослідження гендерно зумовлених психологічних особливостей мотиваціїної сфери особистості та її самоефективності (серед чоловіків і жінок віком від 20 до 31 року, які мають різні професії, соціальний статус та ін.), що включало тестування за методиками: “Шкала загальної прокрастинації” К. Лей (General Procrastination Scale (GPS) в адаптації Т. Юдєєвої; тест-опитувальник “МУН” (мотивація успіху-невдачі) А. Реана; шкала загальної самоефективності (General Self-Efficacy Scale, GSE), засвідчило, що у дослідженій віковій категорії чоловіки та жінки знаходяться приблизно в однакових умовах та мають схожі вектори розвитку у цей період часу. З метою досягнення і подальшого дотримання високого рівня самоефективності та контролю мотивації до успіху учасникам були запропоновані додатково психологічні рекомендації підвищення самомотивації особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37380 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті (ПС) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1_Текст статті_Богдан_Білоконенко_Бєляєва_Голубєв_2025.pdf | 509,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.