Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37419
Назва: Harnessing artificial intelligence for innovation and business resilience in publishing
Автори: Andriushchenko T.
Теми: artificial intelligence
publishing
innovation
business resilience
AI ethics
digitalization
automation
authorship
creativity
content personalization
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Andriushchenko T. Harnessing artificial intelligence for innovation and business resilience in publishing / T. Andriushchenko // Лідерство, бізнес-процеси та стале майбутнє: зб. матеріалів наук.-практ. конференції, 27 вересня 2025 р. : тези допов. - Київ: Університет економіки та права «КРОК» / Бізнес Школа КРОК, 2025. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): The article explores the role of artificial intelligence (AI) as a driving force for innovation and business resilience in the modern publishing industry. It emphasizes that the integration of AI into content creation, editing, and distribution processes enhances efficiency, reduces costs, and improves product personalization. Alongside technological advantages, the paper addresses ethical challenges related to authorship, information authenticity, and the preservation of human creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37419
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.