Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3867
Title: ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗАРУБІЖНОГО РИНКУ
Authors: Трембач Ю. С.
Keywords: міжнародні маркетингові дослідження
інформаційне забезпечення
первинна інформація
кабінетні дослідження
типи інформації
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Трембач Ю.С. Особливості інформаційного забезпечення маркетингових досліджень зарубіжного ринку / Ю.С. Трембач // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 5 - 7
Abstract: Проаналізовано можливі джерела інформації, їх поділ за типами. Розглянуто особливості збору інформації на зарубіжному ринку та забезпечення міжнародних маркетингових досліджень цією інформацією.
Проанализированы возможные источники информации, их деление по типам. Рассмотрены особенности сбора информации на зарубежном рынке и процесс обеспечения международных маркетинговых исследований этой информацией.
The possible information sources and their division into types are analyzed. The characteristics of the information collection at the foreign market and the information support of international marketing research are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3867
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.