Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3867
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЗАРУБІЖНОГО РИНКУ
Автори: Трембач Ю. С.
Теми: міжнародні маркетингові дослідження
інформаційне забезпечення
первинна інформація
кабінетні дослідження
типи інформації
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Трембач Ю.С. Особливості інформаційного забезпечення маркетингових досліджень зарубіжного ринку / Ю.С. Трембач // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 5 - 7
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано можливі джерела інформації, їх поділ за типами. Розглянуто особливості збору інформації на зарубіжному ринку та забезпечення міжнародних маркетингових досліджень цією інформацією.
Проанализированы возможные источники информации, их деление по типам. Рассмотрены особенности сбора информации на зарубежном рынке и процесс обеспечения международных маркетинговых исследований этой информацией.
The possible information sources and their division into types are analyzed. The characteristics of the information collection at the foreign market and the information support of international marketing research are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3867
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.