Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3928
Назва: Істотні умови договору про надання рекламних послуг.
Інші назви: Существенные условия договора о предоставлении рекламных услуг
Significant terms of the contract to provide advertising services
Автори: Жирнова К. О.
Жирнова Е. А.
Zhirnova K. O.
Теми: істотні умови договору
деякі види товарів
рекламодавець
виробник реклами
договірні відносини
существенные условия договора
некоторые виды товаров
рекламодатель
изготовитель рекламы
договорные отношения
essential terms of the contract
some goods
advertiser
manufacturer advertising
contractual relationships
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНУВС
Бібліографічний опис: Жирнова К. О. Істотні умови договору про надання рекламних послуг / К.О. Жирнова // Вісник ХНУВС. – Х.: ХНУВС, 2012. – № 4 (59). – С. 191-196
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні доктринальні вчення та нормативне врегулювання питань, пов’язаних з істотними умовами цивільного договору та окремо договору про надання рекламних послуг. Проведено аналіз проблемних аспектів, пов’язаних з існуючими на сьогодні істотними умовами договору. Встановлено негативний вплив існуючих прогалин діючого законодавства України на належне виконання вимог законодавства України про рекламу. Запропоновано шляхи вирішення існуючих проблемних аспектів встановлення істотних умов договору про надання рекламних послуг.
Рассмотрены основные доктринальные учения и нормативное урегулирование вопросов, связанных с существенными условиями гражданского договора и отдельно договора о предоставлении рекламных услуг. Проведен анализ проблемных аспектов, связанных с существующими на сегодня существенными условиями договора. Установлено негативное влияние существующих пробелов действующего законодательства Украины на надлежащее исполнение требований законодательства о рекламе. Предложены пути решения существующих проблемных аспектов установления существенных условий договора о предоставлении рекламных услуг.
The basic doctrinal teachings and regulatory compliance issues related to the essential terms of a civil contract and a separate contract for the provision of advertising services. The analysis of the problematic aspects associated with today's essential terms of the contract. Negative influence of the gaps in the current legislation of Ukraine proper implementation of the law on advertising. Proposed solutions to the existing wife problematic aspects of the establishment of the essential conditions of the contract to provide advertising services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3928
Розташовується у зібраннях:Статті (ПРЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жирнова. Істотні умови договору про надання рекламних послуг .pdf265,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.