Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4162
Title: Організація маркетингових досліджень на ринках інтелектуальної власності
Other Titles: Организация маркетинговых исследований на рынках интеллектуальной собственности
Organization of marketing research on the markets of intellectual property
Authors: Ріпка Д. О.
Репка Д. А.
Ripka D. O.
Keywords: інтелектуальна власність
маркетингові дослідження
потенційний ринок
економічний ефект.
интеллектуальная собственность
маркетинговые исследования
потенциальный рынок
экономический эффект
intellectual property
marketing research
potential market
economic effect
Issue Date: 2011
Publisher: ВД "ИНЖЕК"
Citation: Ріпка Д. О. Організація маркетингових досліджень на ринках інтелектуальної власності / Д. О. Ріпка // Бізнес-інформ. - 2011. - № 11. – С. 174 – 175.
Abstract: В статті розглянуто особливості маркетингу на ринках інтелектуальної власності, запропоновано послідовність реалізації маркетингових досліджень з метою визначення пріоритетного напряму використання об’єкта інтелектуальної власності.
В статье рассмотрены особенности маркетинга на рынках интеллектуальной собственности, предложена последовательность реализации маркетинговых исследований с целью определения приоритетного направления использования объекта интеллектуальной собственности.
Marketing features on the markets of intellectual property are considered in the article, the sequence of marketing researches realization with the purpose of determination of priority direction of the use of intellectual property object is offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4162
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.