Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4456
Title: МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Липовецкая А. П.
Keywords: маркетинговые стратегии
спрос
потребитель
товар
продажи
стимулирование
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Липовецкая А.П. Маркетинговые стратегии предприятия / А.П. Липовецкая // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 135 - 136
Abstract: Рассмотрены понятие "маркетинговая стратегия предприятия", а также значимость существующих стратегий, их основные виды. Представлен план разработки маркетинговых стратегий, указаны определенные действия к усовершенствованию процесса внедрения маркетинговых стратегий на предприятии.
Розглянуто поняття "маркетингова стратегія підприємства", а також значущість існуючих стратегій, основні види. Наведено план розробки маркетингових стратегій, вказано певні дії щодо вдосконалення процесу впровадження маркетингових стратегій на під-приємстві.
The paper considers the concept of "marketing strategy of a company" and the importance of the existing strategies, their main types. A plan of developing marketing strategies is presen-ted, the particular measures on improving the process of implementation of marketing strategies at the enterprise are listed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4456
Appears in Collections:№ 16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.