Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4456
Назва: МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Липовецкая А. П.
Теми: маркетинговые стратегии
спрос
потребитель
товар
продажи
стимулирование
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Липовецкая А.П. Маркетинговые стратегии предприятия / А.П. Липовецкая // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 135 - 136
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены понятие "маркетинговая стратегия предприятия", а также значимость существующих стратегий, их основные виды. Представлен план разработки маркетинговых стратегий, указаны определенные действия к усовершенствованию процесса внедрения маркетинговых стратегий на предприятии.
Розглянуто поняття "маркетингова стратегія підприємства", а також значущість існуючих стратегій, основні види. Наведено план розробки маркетингових стратегій, вказано певні дії щодо вдосконалення процесу впровадження маркетингових стратегій на під-приємстві.
The paper considers the concept of "marketing strategy of a company" and the importance of the existing strategies, their main types. A plan of developing marketing strategies is presen-ted, the particular measures on improving the process of implementation of marketing strategies at the enterprise are listed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4456
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Липовецкая А.П. Маркетинговые стратегии предприятия.pdf283,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.