Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4473
Title: ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ ИНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГА В СФЕРЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ
Authors: Емельянова Н. А.
Keywords: интерактивный маркетинг
технологический уклад
мотивация
инновационное развитие
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Емельянова Н.А. Повышение уровня интерактивного маркетинга в сфере деятельности предприятий / Н.А. Емельянова // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 145 - 146
Abstract: Определена сущность процессов взаимодействия движущих сил инновационного развития операционных систем, отечественных предприятий и национальной экономики, а также обоснована целесообразность использования методов интерактивного маркетинга для повышения конкурентоспособности субъектов хозяйственной деятельности Украины.
Визначено сутність процесів взаємодії рушійних сил інноваційного розвитку операційних систем, вітчизняних підприємств і національної економіки, а також обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного маркетингу для підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарської діяльності України.
The article deals with defining the essence of the processes of interaction of the motive forces of innovative development of operating systems, domestic enterprises and the national economy, as well as substantiating the appropriateness of application of interactive marketing to enhance the competitiveness of business entities in Ukraine.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4473
Appears in Collections:№ 16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.