Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4473
Назва: ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ ИНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГА В СФЕРЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЙ
Автори: Емельянова Н. А.
Теми: интерактивный маркетинг
технологический уклад
мотивация
инновационное развитие
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Емельянова Н.А. Повышение уровня интерактивного маркетинга в сфере деятельности предприятий / Н.А. Емельянова // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 145 - 146
Короткий огляд (реферат): Определена сущность процессов взаимодействия движущих сил инновационного развития операционных систем, отечественных предприятий и национальной экономики, а также обоснована целесообразность использования методов интерактивного маркетинга для повышения конкурентоспособности субъектов хозяйственной деятельности Украины.
Визначено сутність процесів взаємодії рушійних сил інноваційного розвитку операційних систем, вітчизняних підприємств і національної економіки, а також обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного маркетингу для підвищення конкурентоспроможності суб'єктів господарської діяльності України.
The article deals with defining the essence of the processes of interaction of the motive forces of innovative development of operating systems, domestic enterprises and the national economy, as well as substantiating the appropriateness of application of interactive marketing to enhance the competitiveness of business entities in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4473
Розташовується у зібраннях:№ 16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.