Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4596
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартіянова М. П.-
dc.contributor.authorШиріна Т. Г.-
dc.date.accessioned2013-12-18T13:35:51Z-
dc.date.available2013-12-18T13:35:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Мартіянова М. П., Ширіна Т. Г. / / Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Донецьк, 2012. – с. 111 – 114.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4596-
dc.description.abstractУ статті наведені та проаналізовані підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.titleАналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинговий потенціал.pdf789,38 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.