Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4596
Назва: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства
Автори: Мартіянова М. П.
Ширіна Т. Г.
Теми: маркетинговий потенціал
підприємство
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Мартіянова М. П., Ширіна Т. Г. / / Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Донецьк, 2012. – с. 111 – 114.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені та проаналізовані підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4596
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговий потенціал.pdf789,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.