Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4596
Title: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства
Authors: Мартіянова М. П.
Ширіна Т. Г.
Keywords: маркетинговий потенціал
підприємство
Issue Date: 2012
Citation: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Мартіянова М. П., Ширіна Т. Г. / / Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Донецьк, 2012. – с. 111 – 114.
Abstract: У статті наведені та проаналізовані підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4596
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинговий потенціал.pdf789,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.