Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5160
Title: Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Management of international marketing activity of an enterprise
Authors: Трембач Ю. С.
Keywords: міжнародний маркетинг
управління міжнародною маркетинговою діяльністю
принципи та функції управління міжнародною маркетинговою діяльністю
фінансово-господарська діяльність
відділ управління маркетингом
маркетингові дослідження
міжнародні виставки
международный маркетинг
управление международной маркетинговой деятельностью
принципы и функции управления международной маркетинговой деятельностью
финансово-хозяйственная деятельность
отдел управления маркетингом
маркетинговые исследования
международные выставки
international marketing
management of international marketing activity
principles and functions of management of international marketing activity
financial and economic activity
the department of marketing management
marketing research
international exhibitions
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Трембач Ю.С. Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Ю.С, Трембач. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Розглянуто теоретичні засади та методичні підходи до управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та стан управління міжнародною маркетинговою діяльністю на підприємстві. На основі проведеного аналізу розроблено комплекс заходів щодо удосконалення процесу управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства та доведено доцільність їх вживання.
Рассмотрены теоретические основы и методические подходы к управлению международной маркетинговой деятельностью. Проанализированы финансово-хозяйственная деятельность и состояние управления международной маркетинговой деятельностью на предприятии. На основе проведенного анализа разработан комплекс мероприятий по совершенствованию процесса управления международной маркетинговой деятельностью предприятия и доказана целесообразность их применения.
The theoretical principles and methodical approaches to the management of international marketing activity are considered. The financial and economic activity and the management of international marketing activity of the enterprise are analized. A set of measures to improve the management of international marketing activity of the enterprise and the expediency of their use are elaborated based on the analysis.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5160
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трембач.pdf113,51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.