Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5160
Назва: Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Management of international marketing activity of an enterprise
Автори: Трембач Ю. С.
Теми: міжнародний маркетинг
управління міжнародною маркетинговою діяльністю
принципи та функції управління міжнародною маркетинговою діяльністю
фінансово-господарська діяльність
відділ управління маркетингом
маркетингові дослідження
міжнародні виставки
международный маркетинг
управление международной маркетинговой деятельностью
принципы и функции управления международной маркетинговой деятельностью
финансово-хозяйственная деятельность
отдел управления маркетингом
маркетинговые исследования
международные выставки
international marketing
management of international marketing activity
principles and functions of management of international marketing activity
financial and economic activity
the department of marketing management
marketing research
international exhibitions
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Трембач Ю.С. Управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104"Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / Ю.С, Трембач. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні засади та методичні підходи до управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та стан управління міжнародною маркетинговою діяльністю на підприємстві. На основі проведеного аналізу розроблено комплекс заходів щодо удосконалення процесу управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства та доведено доцільність їх вживання.
Рассмотрены теоретические основы и методические подходы к управлению международной маркетинговой деятельностью. Проанализированы финансово-хозяйственная деятельность и состояние управления международной маркетинговой деятельностью на предприятии. На основе проведенного анализа разработан комплекс мероприятий по совершенствованию процесса управления международной маркетинговой деятельностью предприятия и доказана целесообразность их применения.
The theoretical principles and methodical approaches to the management of international marketing activity are considered. The financial and economic activity and the management of international marketing activity of the enterprise are analized. A set of measures to improve the management of international marketing activity of the enterprise and the expediency of their use are elaborated based on the analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5160
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трембач.pdf113,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.