Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5162
Title: Сутність та принципи товарної політики
Authors: Халепа С. Ю.
Keywords: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетингова товарна політика
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Халепа С. Ю. Сутність та принципи товарної політики / С. Ю. Халепа // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 163 - 165
Abstract: Розглянуто основні складові та принципи товарної політики підприємства. Доведено, що значне місце в дослідженні займає теоретичне обґрунтування сутності товару та товарної політики. Подано основні класифікаційні ознаки товару та його сутнісне значення в діяльності підприємства.
The article describes the basic components and principles of commercial policy of a company. A significant theoretical foundation of the nature of goods and commodity policy has been proved, the basic classification features of goods and their essential value for an enterprise have been presented.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5162
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.