Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5162
Назва: Сутність та принципи товарної політики
Автори: Халепа С. Ю.
Теми: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетингова товарна політика
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Халепа С. Ю. Сутність та принципи товарної політики / С. Ю. Халепа // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 163 - 165
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні складові та принципи товарної політики підприємства. Доведено, що значне місце в дослідженні займає теоретичне обґрунтування сутності товару та товарної політики. Подано основні класифікаційні ознаки товару та його сутнісне значення в діяльності підприємства.
The article describes the basic components and principles of commercial policy of a company. A significant theoretical foundation of the nature of goods and commodity policy has been proved, the basic classification features of goods and their essential value for an enterprise have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5162
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Халепа С. Ю. Сутність та принципи товарної політики.pdf380,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.