Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/522
Title: РОЛЬ ОСНОВНИХ НОСІЇВ ІНФОРМАЦІЇ В РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ
Authors: Домніч П. В.
Keywords: реклама
ЗМІ
товар
послуга
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Домніч П.В. Роль основних носіїв інформації в розвитку сучасної реклами / П.В. Домніч // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 156 - 158
Abstract: Розкрито тему розвитку реклами в сучасному суспільстві, проаналiзовано основні вимоги до реклами, а також рейтинг ефективностi впливу на споживача рекламної продукцii вiдносно розповсюдження її через найбільш впливові заcоби масової інформації.
The author of this article exposes the theme of development of advertising in modern society, analyzes the basic requirements to advertising, and also rating of the effectiveness of influence on consumer of advertising products in respect of spreading it through most influencial means of mass information.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/522
Appears in Collections:№ 5



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.