Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/522
Назва: РОЛЬ ОСНОВНИХ НОСІЇВ ІНФОРМАЦІЇ В РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ
Автори: Домніч П. В.
Теми: реклама
ЗМІ
товар
послуга
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Домніч П.В. Роль основних носіїв інформації в розвитку сучасної реклами / П.В. Домніч // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 156 - 158
Короткий огляд (реферат): Розкрито тему розвитку реклами в сучасному суспільстві, проаналiзовано основні вимоги до реклами, а також рейтинг ефективностi впливу на споживача рекламної продукцii вiдносно розповсюдження її через найбільш впливові заcоби масової інформації.
The author of this article exposes the theme of development of advertising in modern society, analyzes the basic requirements to advertising, and also rating of the effectiveness of influence on consumer of advertising products in respect of spreading it through most influencial means of mass information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/522
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.