Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5242
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубишкіна А. А.-
dc.contributor.authorКубышкина А. А.-
dc.contributor.authorKubyshkina A. A.-
dc.date.accessioned2014-02-11T08:50:07Z-
dc.date.available2014-02-11T08:50:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКубишкіна А.А. Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / А.А. Кубишкіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5242-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства кабельно-провідникової продукції на зовнішньому ринку. Запропоновано авторське визначення поняття «маркетингова стратегія», розглянуто особливості її формування. Запропоновані методи удосконалення, обґрунтування доцільності запропонованих рекомендацій, та розраховано ефективність впровадження маркетингових заходівen_US
dc.description.abstractИсследованы теоретико-методические и практические аспекты формирования маркетинговой стратегии предприятия кабельно-проводниковой продукции на внешнем рынке. Предложено авторское определение понятия « маркетинговая стратегия», рассмотрены особенности ее формирования. Предложены методы усовершенствования, обоснование целесообразности предложенных рекомендаций, и рассчитано эффективность внедрения маркетинговых мероприятийen_US
dc.description.abstractTheoretical and practical aspects of the of formation of the marketing strategy of cable products on the foreign market was studied. An author stated own definition of "the marketing strategy". The methods of improvement were suggested and the substantiation of expediency of the proposed recommendations, the efficiency of the implementation of marketing actions was calculated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectінструментарій маркетингуen_US
dc.subjectпідприємства кабельно-провідникової галузіen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectконкурентные преимуществаen_US
dc.subjectинструментарий маркетингаen_US
dc.subjectпредприятия кабельно- проводниковой отраслиen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectmarketing toolsen_US
dc.subjectcabling and wiring industryen_US
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование маркетинговой стратегии предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeFormation of the marketing strategy on the foreign marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кубишкіна.pdf112,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.