Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5242
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Other Titles: Формирование маркетинговой стратегии предприятия на внешнем рынке
Formation of the marketing strategy on the foreign market
Authors: Кубишкіна А. А.
Кубышкина А. А.
Kubyshkina A. A.
Keywords: маркетингова стратегія
конкурентні переваги
інструментарій маркетингу
підприємства кабельно-провідникової галузі
маркетинговая стратегия
конкурентные преимущества
инструментарий маркетинга
предприятия кабельно- проводниковой отрасли
marketing strategy
competitive advantages
marketing tools
cabling and wiring industry
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кубишкіна А.А. Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / А.А. Кубишкіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства кабельно-провідникової продукції на зовнішньому ринку. Запропоновано авторське визначення поняття «маркетингова стратегія», розглянуто особливості її формування. Запропоновані методи удосконалення, обґрунтування доцільності запропонованих рекомендацій, та розраховано ефективність впровадження маркетингових заходів
Исследованы теоретико-методические и практические аспекты формирования маркетинговой стратегии предприятия кабельно-проводниковой продукции на внешнем рынке. Предложено авторское определение понятия « маркетинговая стратегия», рассмотрены особенности ее формирования. Предложены методы усовершенствования, обоснование целесообразности предложенных рекомендаций, и рассчитано эффективность внедрения маркетинговых мероприятий
Theoretical and practical aspects of the of formation of the marketing strategy of cable products on the foreign market was studied. An author stated own definition of "the marketing strategy". The methods of improvement were suggested and the substantiation of expediency of the proposed recommendations, the efficiency of the implementation of marketing actions was calculated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5242
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кубишкіна.pdf112,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.