Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5242
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: Формирование маркетинговой стратегии предприятия на внешнем рынке
Formation of the marketing strategy on the foreign market
Автори: Кубишкіна А. А.
Кубышкина А. А.
Kubyshkina A. A.
Теми: маркетингова стратегія
конкурентні переваги
інструментарій маркетингу
підприємства кабельно-провідникової галузі
маркетинговая стратегия
конкурентные преимущества
инструментарий маркетинга
предприятия кабельно- проводниковой отрасли
marketing strategy
competitive advantages
marketing tools
cabling and wiring industry
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кубишкіна А.А. Формування маркетингової стратегії підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / А.А. Кубишкіна. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства кабельно-провідникової продукції на зовнішньому ринку. Запропоновано авторське визначення поняття «маркетингова стратегія», розглянуто особливості її формування. Запропоновані методи удосконалення, обґрунтування доцільності запропонованих рекомендацій, та розраховано ефективність впровадження маркетингових заходів
Исследованы теоретико-методические и практические аспекты формирования маркетинговой стратегии предприятия кабельно-проводниковой продукции на внешнем рынке. Предложено авторское определение понятия « маркетинговая стратегия», рассмотрены особенности ее формирования. Предложены методы усовершенствования, обоснование целесообразности предложенных рекомендаций, и рассчитано эффективность внедрения маркетинговых мероприятий
Theoretical and practical aspects of the of formation of the marketing strategy of cable products on the foreign market was studied. An author stated own definition of "the marketing strategy". The methods of improvement were suggested and the substantiation of expediency of the proposed recommendations, the efficiency of the implementation of marketing actions was calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5242
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кубишкіна.pdf112,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.