Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5378
Title: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the company
Authors: Саакян Г. А.
Saakyan H. A.
Keywords: стратегічне управління
аналіз
дослідження
експорт
зовнішні ринки
ефективність
стратегическое управление
анализ
исследования
экспорт
внешние рынки
эффективность
strategic management
analysis
research
export
foreign markets
efficiency
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Саакян Г.А. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Г.А. Саакян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства, розроблені рекомендації з вдосконалення у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства, проведено аналіз теоретичних підходів до міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
Проанализирована финансово-экономическая деятельность предприятия, разработаны рекомендации по совершенствованию в международной маркетинговой деятельности предприятия, проведен анализ теоретических подходов к международной маркетинговой деятельности предприятия.
Analyzed the financial and economic activities of the company, developed recommendations for improvement in the international marketing of the company, an analysis of theoretical approaches to the international marketing of the company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5378
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.