Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5378
Назва: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the company
Автори: Саакян Г. А.
Saakyan H. A.
Теми: стратегічне управління
аналіз
дослідження
експорт
зовнішні ринки
ефективність
стратегическое управление
анализ
исследования
экспорт
внешние рынки
эффективность
strategic management
analysis
research
export
foreign markets
efficiency
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Саакян Г.А. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Г.А. Саакян. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства, розроблені рекомендації з вдосконалення у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства, проведено аналіз теоретичних підходів до міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
Проанализирована финансово-экономическая деятельность предприятия, разработаны рекомендации по совершенствованию в международной маркетинговой деятельности предприятия, проведен анализ теоретических подходов к международной маркетинговой деятельности предприятия.
Analyzed the financial and economic activities of the company, developed recommendations for improvement in the international marketing of the company, an analysis of theoretical approaches to the international marketing of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5378
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.