Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/611
Title: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Authors: Дурдиєва Д. Т.
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
захисна стратегія
розвиваюча стратегія
атакуюча стратегія
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Дурдиєва Д. Т. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / Д. Т. Дурдиєва // Управління розвитком . 2012. № 1. С.103-105
Abstract: Розглянуто сутність поняття "стратегія", проаналізовано підходи до визначення маркетингової стратегії, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, сформовано перелік маркетингової стратегії залежно від зовнішнього середовища
. In the article the essence of concept "strategy" is considered, approaches to "marke¬ting strategy" determination are analyzed, basic types of marketing strategy are characterized, the list of marketing strategy depending on an external environment is generated
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/611
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.