Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/611
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДурдиєва Д. Т.-
dc.date.accessioned2012-06-19T07:49:44Z-
dc.date.available2012-06-19T07:49:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДурдиєва Д. Т. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / Д. Т. Дурдиєва // Управління розвитком . 2012. № 1. С.103-105en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/611-
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття "стратегія", проаналізовано підходи до визначення маркетингової стратегії, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, сформовано перелік маркетингової стратегії залежно від зовнішнього середовищаen_US
dc.description.abstract. In the article the essence of concept "strategy" is considered, approaches to "marke¬ting strategy" determination are analyzed, basic types of marketing strategy are characterized, the list of marketing strategy depending on an external environment is generateden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectзахисна стратегіяen_US
dc.subjectрозвиваюча стратегіяen_US
dc.subjectатакуюча стратегіяen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8:005.21en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.