Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/611
Назва: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Автори: Дурдиєва Д. Т.
Теми: стратегія
маркетингова стратегія
захисна стратегія
розвиваюча стратегія
атакуюча стратегія
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дурдиєва Д. Т. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / Д. Т. Дурдиєва // Управління розвитком . 2012. № 1. С.103-105
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття "стратегія", проаналізовано підходи до визначення маркетингової стратегії, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, сформовано перелік маркетингової стратегії залежно від зовнішнього середовища
. In the article the essence of concept "strategy" is considered, approaches to "marke¬ting strategy" determination are analyzed, basic types of marketing strategy are characterized, the list of marketing strategy depending on an external environment is generated
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/611
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.