Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6528
Назва: СТРАТЕГІЯ ФІРМИ В УМОВАХ ОЛІГОПОЛІЇ
Автори: Вашакідзе Л. К.
Теми: олігополія
галузі економіки
ціноутворення
конкуренція
економічна ефективність
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Вашакідзе Л.К. Стратегія фірми в умовах олігополії / Л.К. Вашакідзе // Управління розвитком. - 2014. - №4. - С. 136 - 138
Короткий огляд (реферат): Розглянуто характеристику олігополії як економічної категорії та основні причини її існування, а також особливість поведінки олігополіста на ринку. Проаналізовано стратегію фірми в умовах олігополії. Наведено приклад олігополістичної ситуації на ринку мобільного зв'язку та зроблено висновок.
Рассмотрена характеристика олигополии как экономической категории и основные причины ее существования, а также особенности поведения олигополиста на рынке. Проанализирована стратегия фирмы в условиях олигополии. Приведен пример олигополистической ситуации на рынке мобильной связи и сделан вывод.
Considered the characteristics of an oligopoly as an economic category and the main reasons for its existence, and discusses the features of the behavior of oligopolist on the market. Analyzed the strategy of the company in the conditions of an oligopoly. An example of an oligopolistic situation in the mobile market, and a conclusion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6528
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вашакідзе Л.К. СТРАТЕГІЯ ФІРМИ В УМОВАХ ОЛІГОПОЛІЇ.pdf346,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.