Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6602
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКобринська С. А.-
dc.date.accessioned2014-04-29T08:06:57Z-
dc.date.available2014-04-29T08:06:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКобринська С. А. Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності / С. А. Кобринська // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 150 - 152en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602-
dc.description.abstractПроаналізовано основні особливості оцінки об’єктів маркетингової інтелектуальної власності та розглянуто ефективні стратегії просування нового товару під уже відомою торговою маркою.en_US
dc.description.abstractThe main features of the estimation of marketing intellectual property objects are analyzed and effective strategies of promoting a new product under the well-known trademark are examined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингова інтелектуальна власністьen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectторгова мар¬каen_US
dc.subjectстратегія просуванняen_US
dc.titleОсобливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.32:331.101.3en_US
Располагается в коллекциях:№ 3



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.