Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6602
Title: Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності
Authors: Кобринська С. А.
Keywords: маркетингова інтелектуальна власність
бренд
оцінювання
торгова мар¬ка
стратегія просування
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кобринська С. А. Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності / С. А. Кобринська // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 150 - 152
Abstract: Проаналізовано основні особливості оцінки об’єктів маркетингової інтелектуальної власності та розглянуто ефективні стратегії просування нового товару під уже відомою торговою маркою.
The main features of the estimation of marketing intellectual property objects are analyzed and effective strategies of promoting a new product under the well-known trademark are examined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Appears in Collections:№ 3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.