Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6602
Назва: Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності
Автори: Кобринська С. А.
Теми: маркетингова інтелектуальна власність
бренд
оцінювання
торгова мар¬ка
стратегія просування
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Кобринська С. А. Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності / С. А. Кобринська // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 150 - 152
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні особливості оцінки об’єктів маркетингової інтелектуальної власності та розглянуто ефективні стратегії просування нового товару під уже відомою торговою маркою.
The main features of the estimation of marketing intellectual property objects are analyzed and effective strategies of promoting a new product under the well-known trademark are examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.