Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8409
Title: ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Корсунова К. Ю.
Keywords: бренд
брендинг
товар
сегменти брендингу
торгівельний знак
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Корсунова К. Ю. ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДПРИЄМСТВА / К. Ю. Корсунова // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 32-34
Abstract: Розглянуто причини і наслідки створення та використання брендингу. Виявлено роль брендингу в стратегії маркетингу. Обґрунтовано важливість створення торгівельної марки як бренда. Проаналізовано значення брендингу для просування торгівельної марки.
Рассмотрены причины и последствия создания и использования брендинга. Выявлена роль брендинга в стратегии маркетинга. Обоснована важность создания торговой марки как бренда. Проанализировано значение брендинга для продвижения торговой марки.
The causes and consequences of the creation and use of branding have been considered. The value of branding in the marketing strategy has been revealed. The importance of creating a trademark as a brand has been substantiated. The value of branding for promotion of a trademark has been analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8409
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.