Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8439
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Нгуен Т. Л.
Keywords: маркетинговые коммуникации
реклама
паблик-рилейшинз
личные продажи
стимулирование продаж
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Нгуен Т. Л. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ / Т. Л. Нгуен // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 44-46
Abstract: Исследована роль маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия на основе изучения научных трудов ученых-экономистов и практического опыта функционирования предприятий.
Досліджено роль маркетингових комунікацій у діяльності підприємства на основі вивчення наукових праць вчених-економістів і практичного досвіду функціонування підприємств.
The role of marketing communications in the enterprise activity has been researched based on the study of scientific works of economists and practical experience of enterprises functioning.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8439
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.