Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8777
Title: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ
Authors: Страшкова А. К.
Keywords: маркетинг-мікс
інтегровані маркетингові комунікації
послуги
e-mail-маркетинг
телемедицина
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Страшкова А. К. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ / А. К. Страшкова // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 78-80
Abstract: Розглянуто особливості маркетинг-міксу у санаторно-курортній сфері та засоби маркетингових комунікацій, які доцільно використовувати в процесі управління маркетингом на підприємствах даної галузі.
Рассмотрены особенности маркетинг-микса в санаторно-курортной сфере и средства маркетинговых коммуникаций, которые целесообразно использовать в процессе управления маркетингом на предприятиях данной отрасли
The article deals with the features of marketing mix in the health resort sector and means of marketing communications which should be used in the process of marketing management at enterprises of this industry
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8777
Appears in Collections:№ 13-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.