Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8777
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ
Автори: Страшкова А. К.
Теми: маркетинг-мікс
інтегровані маркетингові комунікації
послуги
e-mail-маркетинг
телемедицина
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Страшкова А. К. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ / А. К. Страшкова // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 78-80
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості маркетинг-міксу у санаторно-курортній сфері та засоби маркетингових комунікацій, які доцільно використовувати в процесі управління маркетингом на підприємствах даної галузі.
Рассмотрены особенности маркетинг-микса в санаторно-курортной сфере и средства маркетинговых коммуникаций, которые целесообразно использовать в процессе управления маркетингом на предприятиях данной отрасли
The article deals with the features of marketing mix in the health resort sector and means of marketing communications which should be used in the process of marketing management at enterprises of this industry
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8777
Розташовується у зібраннях:№ 13-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.