Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 24011-24020 из 25851.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Психологія споживачів в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняПанчук А. С.
2023Теоретико-імовірнісний підхід у теорії шліфуванняНовіков Ф. В.; Новіков Г. В.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2023Товарна інноваційна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2023Рекламний менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.
2013Аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів формування конкурентоспроможності підприємствГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Herashchenko I. M.
2021Інформаційні технології як ключовий аспект підвищення міжнародної конкурентоспроможності інноваційно-орієнтованого підприємстваГаркуша В. О.; Іванієнко В. В.
2023Перспективи розвитку електонної торгівлі в Україні в умовах цифровізації економікиІпполітова І. Я.