Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 14511-14520 из 17064.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Проблемы социальной ответственности маркетинга в промышленно развитых странах с рыночной экономикой и в Украине в условиях затяжного мирового экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2014Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка зовнішньоекономічної діяльності" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рубан В. В.; Орлов П. А.; Рубан В. В.; Orlov P. A.; Ruban V. V.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Інвестування" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняОрлов П. А.; Рубан В. В.; Orlov P. A.; Ruban V. V.
2019Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Щетинін В. М.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.; Shchetinin V. M.
2013Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Фінансовий облік II" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняФартушняк О. В.; Пасічник І. Ю.; Цибулько Д. І.; Пасичник И. Ю.; Цыбулько Д. И.; Fartushnyak O. V.; Pasichnyk I. Y.; Tsybulko D. I.
2017Організаційно-методичне забезпечення державного регулювання та аналізу стану ринку праці молодіКасьмін Д. С.; Kasmin D. S.; Касьмин Д. С.
2013Формування системи автоматичного управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Фартушняк О. В.; Цибулько Д. І.; Пасичник И. Ю.; Цыбулько Д. И.; Pasichnyk I. Y.; Fartushnyak O. V.; Tsybulko D. I.
2017Професійна самоосвіта науково-педагогічного працівника як частина інноваційного маркетингу ВНЗТімофєєва М. І.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.; Timofieieva M. I.; Miroshnikova E. D.; Khristenko M. Y.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасичник И. Ю.; Пасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.